środa, 15 marca 2023

Wyrusz ze mną w podróż


Korczula, tak błękitnej wody jak ta w Chorwacji 
nie ma nigdzie :)

 Dzień dobry!

Zapraszam Was w całkiem nowe miejsce. Do wspólnej przygody. Mam nadzieję, że zechcecie mi towarzyszyć.  Bo chyba czas i pora mieć kawałek własnej internetowej podłogi żeby móc się z Wami dzielić wyjątkowymi przeżyciami.

Piszcie pod tym pierwszym postem, o czym w najbliższym czasie chcielibyście poczytać.

O kwaterach, w których mieliśmy okazję się zatrzymywać, a było tego sporo. Najróżniejszych. Takich do których tęsknimy i takich, które wspominamy z dreszczem. Bynajmniej nie rozkosznym J Takich, do których z upodobaniem wracamy i takich, do których końmi by nas nie zaciągnięto po raz drugi. Miejsc, w których mieliśmy wrażenie, że nie jesteśmy sami i takich tchnących bezpieczeństwem i domową atmosferą.

A może o szlakach? Tych górskich, gdzie, jak? Jak planować i z czym trzeba się zmierzyć? Co sprawia, że jeżeli człowiek zakocha się w górach to już przepada?

A może o naszej włoskiej przygodzie, która nigdy się nie skończy, bo zwyczajnie mamy Włochy zakorzenione w sercach?

A może o Chorwacji? O….

Zresztą co ja Wam będę sugerować :) Piszcie ! Wszystkie sugestie mile widziane J



Chorwacja, wyspa Brać, w drodze do Jaskini Smoka



Przygoda ma to do siebie, że można
spotkać ją tuż za rogiem :)
Okolice Otwocka też jej sprzyjają :) 



I gdybyście mieli wybór dokąd byście wyruszyli?



12 komentarzy:

  1. Sprawdzam czy komentarze się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę na pewno zaglądała i komentowała i ogólnie- cudnie! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak się cieszę! Nawet nie sądziłam, że tak bardzo mi brakowało... Was tutaj i blogowania. Dopiero teraz gdy opublikowałam posta... No mega wzrusz!

      Usuń
  3. Widzę pani komentarz będę z ciekawości napewno zagadać na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo się cieszę i zapraszam i będę wypatrywać :)

      Usuń
  4. Ależ ja tęskniłam za Twoimi wpisami! Będę czytać wszstko, co napiszesz i mam nadzieję na kolejne porywające dyskusje.

    Dokąd bym się wybrała? Gdzieś gdzie jest ciepło i z dala od ludzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamcia wróciła! :) Ja sobie zawsze ceniłam Twoje zdanie na temat noclegów, póki co, na terenie Polski :) Nawet jeśli ostatnio sama nauczyłam się takowe wyszukiwać na Internecie. Pisz o wszystkim! Ja poczytam i poczuje się jak kiedyś, gdy po raz pierwszy trafiłam na Twój blog i wzięłam udział w akcji "Kto napisze ze mną książkę " :D To są już LATA świetlne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę zaglądała tutaj z przyjemnością 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że nie masz moderacji i powinien się opublikować komentarz od razu. Cóż widać nie kliknęłam OPUBLIKUJ.
    Cieszę się że wracasz na bloga , postaram się tu regularnie zaglądać. Chętnie będę Cię czytać. Wiem że lubisz też łazić po górach, niestety chore płuca mi już na to nie pozwalają, ale w Chorwacji byłam nie raz i szczerze polecam , jest cudna i warto ją zwiedzić !!
    A Twoje książki to balsam na moje serce, czytałam wszystkie które napisałaś !! I chcę więcej !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyszłam tu powycierać kurze i zapytać - kiedy będzie nowy post???

    OdpowiedzUsuń